100 kr rikare xD

Då har man varit lite duktig då :) skrubbade hela altanen (!) med en skurborste och får för det 100 kr! Bra deal tycker jag.
Sen ska vi cykla till hamnen och äta på resturang, det är nästan 9 km fram och tillbaka så man får motion också xD Men ska passa på att njuta av det fina vädret, vilket jag har gjort. har solat iallafall ett par timmar idag (kan inte sitta ute längre stunder, klarar inte av värmen! När jag är utomlands blir jag jättebrun ör att jag badar!)
Dessutom har jag tagit ut katten som är jättenöjd! har seriöst den snyggaste, sötaste finaste katten i världen ;)

Men vi hörs sen! Hoppas på att Mira ska logga in på msn :P

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0