Arg, irriterad och hungrig!

Usch! Jag hatar allt och alla just nu!
Mest är jag arg för att mamma skulle lämna hemnyckeln som hon har så kunde hon ta min! för att hon har öven nyckeln till pappas arbetsrum där min cykel står och jag ville ha den! Men självklart så tar hon båda -.-
Så jag fick gå bort till grannen och be om deras nyckel till oss! :P
Kändes bara så onödigt allt!

sen är jag irriterad för att vi aldrig lyckas boka den där biljetten som Mira ska ha när vi åker till Gotland, för antingen så kan hennes mamma inte för hon jobbar eller för att hon gör annat, vi bestämde det i början på förra veckan liksom! och hennes pappa är bortrest!
Nu är antagligen biljetterna slut och hon kan inte följa med iallafall -.-'

Jag är hungrig för att jag inte ätit frukost, men är för arg för att göra det så jag skiter i frukosten!

Hörs sen när jag inte är lika arg längre -.-
Behövde bara skriva av mig!

Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0