Awsome ;)

Ska gå ut en sväng eftersom vädret är okej just nu :) Dessutom så köpte jag lite godis på ICA för att jag inte gjort det på länge :P Så behöver nog gå lite!
Men iallafall, lägger upp lite bilder jag tog förut när jag hade lite tråkigt hehe xD

Älskar det här linnet :D<3 Det är skönt och "svängit" haha xD

Filten jag har över axlarna har jag haft sedan jag var ca:5 år gammal :D
Då hade jag den som en "snuttefilt" eller vad man nu säger. Nu har jag den alltid över axlarna när jag sitter i sängen framför datorn!
Det var en fråga förut på frågestunden som jag inte tog med för jag visste inte vad jag skulle berätta men den var såhär: "berätta något du tror ingen vet om dig!"
Och detta är svaret! Jag sover med den här, men inte som jag gjorde när jag var liten, nu har jag den bara över huvudet för jag har en fobi, nämligen att det ska komma kryp som typ myror etc och lägga ägg i mina öron :P Så därför har jag alltid den här, men klarar mig självklart utan den med!
Så nu vet ni!

Ska ut och gå en sväng nu, hörs när jag är tillbaka!<3

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0