Dålig uppdatering!


Närbild: Smycke                                                      Today´s Facelook! Axelfläta ;)
sorry för dålig uppdatering, men i den andra bloggen komenterara dom! Det gör ju inte ni ofta och det är inte kul..


Ska snart iväg med familjen till marinan och äta middag, imorron blir det ju regn så då ska vi shoppa lite i norrtälje.
Jag ska nog köpa ett par shorts och en flytande eyeliner, resten köper jag sen med Mira.
Vill ju helst inte köpa upp alla pengarna på tex shorts, dessutom ska jag kika lite på skor i täbban sen, kanske hittar ett par drömskor (klackar!) och en drömväska!<3 Det är det jag behöver mest, sen mest småsaker..

Men vi hörs senare, måste fixa en sak innan vi ska åka. Tex ta in Chilli. Hon lever verkligen för att vara ute mycket när vi är på landet. Ungefär som jag ;)♥
Varit ute hela dagarna i en vecka nu! Blivit brunare och har också varit ute idag. Vi tog en tur med båten bort till en ö, badade, solade och tvättade båten..

Men vi hörs sen (igen xD)
Happ, nu ska vi tyligen åka direkt :O Får fixa saken senare!
Puss♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0