Din patetiska lilla råtta!

Jag hatar en enda person!
Om man bortser från alla mongos i den här världen!
Men han räknas till den!
Han är en jävla nazist, någon som bara bryr sig om utsidan!
Medans han själv ser ut som en gris!
Han ser inget bakom "skönheten",
bara utsidan är den som räknas för honom!
Självklart är han singel, ett kräk som han!
Jag mår illa bara jag ser honom!
Om jag fick välja en person som skulle dö!
Då skulle jag välja honom!
Ni tycker det här är hårda ord,
men har ni inte träffat honom så kan ni inget säga!
För det är människor som han,
som förstör våran planet!
Han är den nya Hitler!
Den värsta sorten.
Ser han det här lär han bli glad!
För han gillar all uppmärksamhet!
Men om jag vore han,
skulle jag ta en överdos av piller
innan hans liv slutar på en sekund
av att jag hyr en buss och kör över honom med!!!
Vem är denna person undrar ni då!
Jo, han är Axel!
Och nu, ni som känner honom blir arga!
Men ni vet inte vad han säger om mig bakom min rygg,
vad han tycker om mig!
Och ska jag vara ärlig bryr jag mig inte!
Jag skulle kunna rabbla upp säker 1000 saker
som är fel med honom!
Men jag har inte ens nämt en 100 del i den här texten.
Så Axel, ge dig inte in i mitt spel!
För du kommer aldrig vinna!
Jag har varit med om värre saker!
Knivar, hot och värre!
Inget av det här kan du göra!
För du tror du är cool! att ingen rår sig på dig.
Men du ska veta vad folk säger bakom din rygg!
Du kan inte göra något mot mig!
För allt jag varit med om skulle döda dig!
Och visst, då det skulle kunna vara en dröm!
Så önskar jag ingen död, även fast om jag gjorde det!
Skulle du vara högst på min lista!

Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0