Duktig micki xD

Har precis varit ute och sprungit! :D Så nöjd jag är över mig själv nu!<3
Jag älskar att springa! Det går så fort och känslan efterråt då man sprungit, då är man stolt och nöjd! :D<3

Ska helt klart fortsätta springa, men ska växla mellan att springa, cykla och gå väldigt raska promenader!
Så hoppas jag på stort resultat när jag börjar skolan i höst igen! Jag snackar total makeover!!!

Haha, skills man har i paint asså xD
nej men typ så! Jag smal och vältränad, min rosa iphone :)<3

Hörs sen med bilder på min shopping (tyvärr dålig kvalité eftersom jag inte har batterier till min kamera! Så var tvungen att ta i dåligt ljus med mobilen :P)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0