.....

Hej igen!♥
Det är skumt, i vanliga fall brukar jag bara slänga ner lite saker i en väska (när vi ska till landet) och sedan vara klar, men nu.. när vi ska vara borta längre och över midsommar så packar jag jätttenoga :O Lägger ner allt smink som jag lär behöva i min rosa/guldiga sminkväska. Lägger ner alla smycken i asken jag fick min viktoria Beckham klocka i osv. Har inte ens börjat lägga fram mina kläder och det har gott en timme :O fast jag har provat jeansen jag skulle prova och klänningen. Båda är asbra :D<3

Men ska fortsätta kolla på filmen och packa så jag blir klar idag -.-'
Kommer inte hinna blogga något mer idag, möjligtvis ett kort godnatt inlägg!
Annars så hörs vi imorron :)<3 När jag är framme på landet. alltså vid lunch för vi ska storhandla också -.- Vi ska ha en massa folk (host) hos oss på landet under midsommar,

Bye :)♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0