Favvo-skådis/sångerska!

Min favvo-skådis/sångerska är faktiskt Hilary Duff! För hon är otroligt duktig på att spela roller i filmer (jag älskar alla filmer hon är med i!) och så ser hon otroligt bra ut! UTAN att ha opererat sig osv.
Hon har skitsnygg stil, fint och välmåeende hår och hon är typ den enda kändisen som inte är totalt borta och bara festar/dricker/tar droger! + att hon har fötterna på jorden!
Jag skulle gärna vara som hon!
Hon medverkar bla i: A cinderella story och i serien (men även filmen) Lizzie Mcguire the movie :D
Ska hitta serien så jag kan se den igen och har även sett filmen! Inte den sortens filmer jag brukar se, men offrade mig för hon är med och gör typ hela filmen skitbra!
Nu har hon dessutom färgat sitt hår så hon är brunett istället för blondin, det är en del i hennes "nya jag"! Vilket jag tycker hon passar skitbra i!

Den färgen hon har på första bilden (fast kanske liiite ljusare ska jag färga mitt hår till!)

Ville bara säga det ;)

puss

Kommentarer
Postat av: ANGELICA [foto&personligt]

riktigt bra blogg! :) keep up the good work!

2010-06-24 @ 15:54:13
URL: http://steeler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0