Frisk?

God eftermiddag!♥
Känner mig lite bättre nu faktiskt! (efter nästan 12 timmar -.-') Har inte ont i magen och mår bara illa till och från..
Att jag blir bättre är jag överlycklig över! Seriöst, jag hatar att ha ont i magen eller må illa! För inget utav det kan man göra så mycket åt..
Har varit ute och solat, ätit lunch med dom andra (åt en ganska stor potion för jag åt bara en halv rostmacka imorse! Vilket var en av anledningarna till att jag mådde illa..) Och sen ska vi äta middag vid 7-8 någongång. Grillat :) Men hur som helst så ska jag (för er♥) blogga iallafall ett par inlägg!

I nästa inlägg blir det mode! Lite tips på vad ni kanske/vad jag vill ha!
Hoppas ni kan lyfta era lata rumpor från stolarna ni sitter på och komentera lite ;)

Vi hörs sen, inlägget kommer inom kort!

Puss♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0