Girls just wanna have fun...!

Känns som det var en halv evighet sen jag gjorde något kul :(
Jag vill bara må bra som jag gjort förut!
Nu ska ni veta att jag inte anklagar någon person eller så men det ät klassen jag går i som får mig att må skit!
Jag trivs inte i den, dom festar 24/7 och dricker och sånt skit. Jag är inte den personen!
Så jag passar inte in, dessutom gillar jag inte alls killarna i den klassen! Dom är så omogna! Jag saknar dom i min förra klass :( Dom fick mig att må bra!

Sorry för det deppiga inlägget, men jag har mått skit i över ett år nu! Jag är seriöst riktigt deprimerad, det kanske inte märks i bloggen eller hela tiden i skolan. Men jag mår verkligen inte bra, ju mer jag är i skolan desto sämre mår jag!
Men kan ju inte byta skola till nian :S Då kommer jag få urusla betyg, dessutom måste jag bara stå ut i klassen ett år till! Sen slipper jag allt :D<3

Men vi hörs sen, då kommer ett "mode inlägg" :P

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0