Godmorgon?

Ärligt talat hatar jag er just nu! -.-

"Godmorgon" alla kära läsare!♥
Nej, jag har inte sovit fram tills nu xD Men har haft annat att göra än att sitta inne när det är så fint väder!
Har solat, spelat fotboll med Philip och ätit lunch.
Mår mycket bättre idag, mår jättelite illa och det blir nog bättre sen! Har lite ont i huvudet också, men får skylla mig själv när jag dricker för lite!

Kommer nog inte uppdatera så mycket nu, kanske lite inlägg ikväll :P Men annars inte! Orkar inte..
Ni är inte så peppande just nu!, jag mår lite växlande bra/dåligt och vi ska få "gäster" (vi har känt dom hela livet xD)!
Men ska prata med Mira sen också, vi måste planera lite mer för Gotlandsresan♥
Förhoppningsvis får vi låna Johnnys systemkamera+ två objektiv så Mira kan ta med sin egen. På så sätt slipper vi dela och bloggen kommer bli full av roliga bilder från gotland etc :)<3
Dessutom så måste jag börja fundera på vad jag ska ta med mig! Är väldigt seg påd et, och glömmer ofta hälften hema xD

Men vi hörs antagligen sen, ni får ha det så bra! (Gärna visa lite uppskattning genom att komentera mer!)

Puss♥

Kommentarer
Postat av: Carro!

hihi detsamma (i efetrskott) :D <3

2010-06-26 @ 14:45:27
URL: http://carrobaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0