Godnatt!

Snälla, kan ni inte försöka skärpa er med komentarerna :P

Godnatt allihopa!♥ hoppas ni och jag sover gott inatt! jag behöver det ialllafall, med tanke på att jag sov knappt 5 timmar inatt.. Men vi hörs igen imorron as usual!
Jag ska försöka blogga en del! Men fokuserar mest på att må bra!

Hade jättemysigt idag! jag, syrran, philip, mamma och pappa satt ute till tio på altanen och pratade, drack cola (jag :P) och lyssna på hög musik! (tur att det inte finns nära grannar här xD)
Vi gick in strax efter tio och satte oss i vardagsrummet och pratade, såg på gamla "Kvarteret Skatan", "Illern Göran" och något mer som jag inte kommer ihåg...
Superkväll! Mådde dessutom bättre idag! Fast börjar få ont i magen men håller verkligen tummarna för att jag ska sova till vis halv elva imorron och vakna och må bra! Så jag kan njuta av livet igen...

Hörs imorron!♥

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0