HAHA! xD

Fick en skitrolig komentar av "Anonym"!
"Fan vad du skryter!!"

Svar: Om vad? Du komenterade inlägget om min "nya" mobil! Jag tyckte inte jag skröt, jag sa att jag hade för mycket grejer och funderar på att ge en utav mina mobiler till en kompis!
Jag erkände det faktiskt!
hade jag skrytit hade jag snarare sagt: "Gud vad jag har bra saker, jag har seriöst 4-5 mobiler för att jag är bäst och svinrik, dessutom har jag två datorer och tv! Visst är man bäst haha xD" eller något sånt!
Dessutom jag skriver mest upp komentaren här i bloggen för att den var rolig, jag bryr mig igentligen inte! har tagit en del råd från min favvo-bloggare så tar inte längre åt mig av komentarer ;) Speciellt inte den här! tyckte bara den var j*vligt rolig!
Föresten, så är det kul att du står som anonym och inte vågar stå för det du säger, och om du ändrar nu till ett annat namn är det säkert påhittat! -.-'

Iallfall, kommer blogga lite mer på min "gamla" blogg istället, ska försöka uppdatera här med, men jag har mer/fler besökare på den andra och där har jag bloggat i några månader, så om jag inte uppdaterar så kan dom läsa gamla inlägg..
Men ska uppdatera här så ofta jag hinner ;)

Vi hörs<3

Puss

Kommentarer
Postat av: PeffaH

söt blogg



få fler besökare, klicka & bli medlem

http://www.bloggtrafik.nu/index.php?sponsor=PeffaH



läs & följ, http://Peffah.blogg.se

2010-06-27 @ 13:09:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0