Michaela Hatar/älskar



* Myggor och övriga kryp- Dom är överallt och bits och allt!
Dessutom är dom äckliga!
* Fjortisbloggare- vissa är bara för mycket, dom skriver bara typ "naw, vad söt jag är! fast det är jag alltid eller hur!?" OSV. Töntigt :P
* Magont!- som den jag hade igår! smärtan gick inte att förklara! :´(
(har inget mer att hata! är på bra humör nu!)



♥ Sommaren! :)♥- Behöver jag verkligen förklara varför? SOMMARLOV! BADA! Osv :D<3
♥ ben&jerry´s! - Speciellt Half baked<3
♥ Internät på landet- haha xD det är faktiskt hemskt att inte ha det!
♥ Er!!!<3- Utan mina kära läsare så skulle jag inte orka blogga eller uppdatera! Hoppas ni fortsätter att läsa och komentera min blogg! Love you guys♥

Vi hörs sen<3

Puss

Kommentarer
Postat av: ida

Vilken fin blogg du har!! :D:D

2010-06-17 @ 18:33:41
URL: http://idav.webblogg.se/
Postat av: ♥ Michaa ♥

åhh! jag håller med om kryp o sånt!! speciellt mygg! de kliar ju i hundra år :O!!

2010-06-17 @ 21:42:07
URL: http://chiilenaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0