New Pics :)

Kan ni inte försöka komentera iallafall :(

Var som sagt i norrtälje igår och orkade inte blogga mer igår eftersom jag inte vet om vad! Då frågade jag er vad ni ville se mer utav men som vanligt dissar ni frågan! det är ju för er skull... -.-'

Här kommer lite bilder iallafall från igår, hade lite tråkigt medans mamma och pappa handlade så vissa bilder är lite skumma :P

Vi gick över en bro i norrtälje :P

Titta vad söta and ungar :D<3

Mm.. cola :P

Min lunch ;)

hehe, hade lite tråkigt och mamma stannade vid ett växthus påvägen för att köpa blommor :P

En fluga.. för lite mer mmm.. i livet xD haha, min sjuka humor asså!

Min glass :P Ta det lugnt :O Åt inte hela xD

Nu kommer lite random "jag hade tråkigt i bilen kort"!

nr:1

nr:2

Fler kommer snart :P
Ska ut och handla mer nu!

Bye
Puss

Kommentarer
Postat av: rania

mmmmmmmm glass :D

2010-06-19 @ 13:55:09
URL: http://ranias.blogg.se/
Postat av: Leia

Fina bilder!

2010-06-19 @ 14:39:44
URL: http://novembervind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0