"Ny" mobil<3

har ju en annan mobil nu! Pappa överraskade mig med den, är jätteglad för har tröttnat på den rosa nu och kommer inte få iphonen förns i  augusti typ. Dessutom har den touch och tangentbord!
Dock är jag irriterad för jag har inte nummret till mira på den (den hittar inte nummret -.-) och det var henne jag vill/måste få tag på! Hoppas hon läser det här och loggar in på msn, eller skickar sitt nummer till min mobil :P har samma nummer!

Iallafall, tjänade som sagt (snart) 150 kr till :) Går självklart till shopping kassan! Dessutom har jag cyklat 9 km idag ;) Jättehärligt, det kommer antagligen något/ett par inlägg till. åtminstone ett godnatt inlägg!

Vi hörs då!
(hoppas på att jag ska få se klart New moon...)
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0