PANIK!!!

God kväll♥
AH! jag har panik, har har en "massa" att göra ikväll :S
Imorron ska vi ju till landet och vara där i mer än en vecka och jag har inte ens börjat packa :O
Får göra en till " To do list!"

TO DO LIST for today:
♥ Packa!!!!
♥ Se på en film (har bestämt att jag ska ha sett den idag!)
♥ Klippa ett par shorts!
♥ prova en klänning (hitta den :P)
♥ Prata med mira och bestämma om våran tjejkväll vi ska ha :D<3
♥ Kolla en hemlig grej..
♥ STÄDA! (mitt rum! annars kommer jag aldrig hitta något!)
Ja, sen är det ett par saker jag inte kommer på nu!
Ska upp åtta imorron -.- Så imorron hinner jag inte göra något :P Bäst att sätta fart eftersom klockan är nio :P

Jag just nu xD
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0