ren! haha xD

Då kände man sig sådär härligt fräsch igen!

Hehe, förlåt för dålig update men jag var i Norrtälje med mina föräldrar eftersom det var så tråkigt väder!
det var inte så livat där om man säger så -.-'
Men roligare än att sitta inne hela dagen + att jag köpte nya naglar :D
Dessutom så gick jag väl iallafall 4 km idag! Så det var ännu en bra sak xD

Hur som helst så kommer jag nog inte uppdatera mer idag! För jag har inget speciellt kul att blogga om..
Men ni får gärna komma med förslag på vad jag ska blogga om :D <3 För jag bad er att göra det förut men ni verkar lite sega -.-'

Iallafall, hörs imorron!
Hoppas ni är flitiga med komentarerna nu!

Skönt med promenad :)<3
Puss

Kommentarer
Postat av: J&P

fin blogg, allt bra ? :)

2010-06-18 @ 20:15:05
URL: http://extraspeciell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0