Seeegt!

Godmorgon!♥

Är blogg.se segt eller är det min dator? Den laddar skitsegt och det tar en evighet innan det startar -.-'

Ska åka till landet snart! Har nästan packar allt, laddat mobilen och ska packa ner datorn!
Så det blir en kort och viktig "tod do list!"
To do list for this morning:
♥ Packa ner det sista i väskan!
♥ Lägga ner dator i datorväskan!
♥ Dubbel kolla så jag har allt (med andra ord fråga mamma xD)
♥ Blogga 2 inlägg! (ett är dagens låt!)
♥ Fylla på vatten i flaskan! (får alltid ont i huvudet när jag åker bil :P)

Men vi hörs när jag kommer till landet!
Föresten har ni blivit väldigt sega med komentarerna igen :P Snälla kan ni inte komentera mer! jag skriver ju 60% för er!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0