tack :´)

Ni är så underbara allihopa! :) Ni bryr er! Tack så mycket<3

Mamma ochg jag har precis bakat pizza :)<3 Det var skitlänge sedan jag bakade "snabb-pizza"! Men det är sjukt gott xD
Här kommer bilder under tiden jag gjorde den!

1. Ta ut degen ur paketet (skitkul faktiskt, den "ploppar" ut!)

2. Sprid ut tomatsåsen som finns i burken som följer med i pizzakartongen!

3. Sprid ut osten!

4. Sprid ut skinkan!

5. Lägg på champinjoner!

6. Lägg på tomat och paprika :D

Nu är det bara att vänta xD

Japp, suddig bild! Men kan lova att den var jättegod :)
Så gör man en viggan-pizza haha xD

Puss

Kommentarer
Postat av: MAGDA - COMA HEART

Gott med pizza :)

Jag har dock aldrig gillat hemgjord pizza :(

2010-06-16 @ 22:22:15
URL: http://comaheart.tumblr.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0