Vill ha :´(

Jag vill verkligen ha en systemkamera :( Ta lite coola bilder och kunna fota bra bilder med bättre kavlité!
Har kommit på att en ide som jag ska försöka få igenom!
Den går ut på att jag skriver en önskelista (efter att ha pratat med Mira!) till julen där jag bara skriver systemkamera och sedan namn och sort sedan objektiv och "namn" osv och sedan pengar!
Sen skriver jag bara att det är det enda jag vill ha och att det räcker som födelsedagspresent också! :D Så HOPPAS jag inerligt att dom fattar hur mycket jag vill ha en och att jag får en bra system kamera och ett bra objektiv! Så ska jag fota 100 bilder i timmen haha xD


Ingen aning om canon eller Nikon är bäst :S ska prata med Mira om det och objektiv!
Men det är ju knappt sommar så har tid på mig xD

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0